pondelok 7. októbra 2013

Ešte som sa vám nestihla "pochváliť", (nebola vhodná príležitosť) ale som úspešne zamestnaná.
(Pracujem v obchode s oblečením. Nie je to môj životnýn cieľ, no ako moja prvá práca je to zatiaľ nad mieru postačujúce).
Píšem to sem preto, lebo na túto informáciu nadväzuje môj post, ktorý som nazvala Dnešné zistenia I.
Myslím, že ich bude ešte veľa, na koľko nič zmysluplnejšie, ako zabiť čas v práci ma nenapadlo. Tí ktorí prestali čítať, nedivím sa vám. Sú to totálne hlúposti na ktoré som v ten deň prišla. Takže som zistila že:

 1. Čím viac sa nudím, tým viac jem, pretože čas strávený jedením ubieha rýchlejšie.
 2. Tak, ako moc som nenávidela zlaté doplnky, tak ich teraz milujem!!!
 3. Naučila som sa jesť jogurty. (to hlavne pre prvé zistenie)
 4. Milujem ponožky, ktoré vkusne vyčnievajú z tenisiek.
 5. Hudba sa nedelí podľa žánrov, ale na:
                                                             - tú milujem
                                                             - tá je dobrá
                                                             - toto je totálna sr**ka (vtedy definitívne vypínam šéfkinu
                                                               mp3ku)
 
6. Pri chôdzi sa mi lešpie učí. (do práce som si doniesla knihu jazyka nemeckého a učím sa slovíčka)
7. Hry na telefóne sú geniálny výmysel.
8. Čím viac spoznávam chlapské myslenie a správanie, (mám viacej kamarátov ako kamarátiek)
    tým som vďačnejšia za môjho priateľa.
9. Na čistý papier (bez riadkov) neviem písať rovno.
10. Začínam byť poznačená prácou, pretože keď stojím v autobuse, pozerám chlapom na zadky, akú
      majú značku riflí a odhadujem veľkosť a dĺžku (nohavíc)...

Eto vsjo.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára