streda 16. októbra 2013

(ne)buďme všetci rovnaký

Nie som zástanca tuctových vecí, typu poďme všetci nosiť neón, len preto,že je to "in".
Preto rada nakupujem na ineternete a v sekáčoch, pretože je menšia pravdepodobmosť stretnutia človeka (ľudí) v tom istom.
Je mi z toho dosť na grc, že v obchodoch nie je za poslednú dobu naozaj nič originálne. Ak nie sú obchody prepchaté vybíjanými vecami, (pretože to teraz frčí, ale keď som si v štrnástich vybila z opasku moju prvú punkovú bundičku, ma jedna z tehdajších spolužiačok nazvala feťáčkou. Dnes ju stretávam vybíjanú od hlavy až po päty, lebo sa to nosí, lebo to všetci nosia) tričkami, mikinami, kraťasami a legínami s americkou vlajkou a v neposlednom rade mustache, peace, a iné stajly.

Nič na tom, ale nemení to, že aj ja mám svoju čapicu so znakom mieru...
(pretože zohnať totožnú, ale čisto čiernu čiapku sa mi nepodarilo, fixka na textil to troška zachránila)



 

2 mpx :*
 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fotky sú z najteplejšieho októbrového dňa (-:



 
 
 
Svetrík : New Yorker (jedno euro)
Šortky  : DIY (2hand 39 centov)
Tenisky: Skechers
 
 
 Ešte niečo na čom teraz v robotke šlapem:
Jendoducho sa mi to hodí k pobehujúcim ľuďom, ktorý splašeno blúdia sem a tam... 
 
 
 
 
 
 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára